Gépjárműparkom története és egyéb témák

Nagymotort kéne venni és egyéb napi témák

Ébredő erő

A Piaggio sztori - II. rész

2018. szeptember 11. - wannabebiker

Azaz éled a remény, csak valami jó címet akartam :)

No, tegnap nagy nehezen elértem az esztergomi okmányirodát. A telefonszám, ami a rendszám átvéli elismervényen volt,  megváltozott, ezért nem vette fel senki. Mondjuk a jó számot ismerve sem volt egyszerű beszélni velük, késő délután lett, mire elértem egy ügyintézőt, aki érdemben tudott nyilatkozni, de csak annyit mondott, hogy írjam le emailben mit akarok és adott egy ímélcímet. Közben beszéltem a debreceni okmányirodával, itt már megvan a kapcsolatom, aki azonnal tud ilyen kérdésekben segíteni, mivel ugye nem ez az első problémás esetem :)

Ő azt mondta, hogy nem lesz gáz az átírással, sőt felajánlotta, hogy ha az esztergomiak nem reagálnak, akkor szóljak neki és ő átkéri ide az anyagot, szóval tök jó a hozzáállása. Aztán beszéltem az eredetvizsgáló helyemmel, ahova szoktam járni, hogy lehet e valami gond amiatt a titokzatos törzskönyvi bejegyzés miatt.

torzskonyv.pngA csaj azt kérdezte, hogy megvan a törzskönyv? Akkor nincs gáz. Szerettem volna, ha ez mihamarabb kiderül, de amíg nincs a kezemben a forgalmi, addig nem tudom vinni eredtvizsgára, az meg úgy saccolom lesz legalább 2 hét, amíg megjön.

Nem bírok tétlenül várni 2 hetet, pedig az lenne az okos, hogy megvárom, amíg a papírmunka legalább részben elrendeződik és csak utána kezdem az alkatrészvásárlást, hogy egy esetleges bukó esetén minél kevesebbet bukjak, de nem tudok addig várni, úgyhogy úgy döntöttem, amíg várok a papírmunkára, addig rendberakom a gépet, és már lábon viszem az eredet és a műszaki vizsgára.

Első lépésként kimostam a többéves mocsok alól, a mosás nagyon jó módszer arra, hogy részletesen szemügyre vedd a járgányt. Ki is derültek még további hibák, például, hogy a hátsó kerék pereme elég rendesen meg van ütve, két helyen is, ami lehet egy elhibázott gumiszerelés következménye is, vagy valami rosszul elkapott útpadka. Nálam inkább valami kókány gumiszerelés lesz a ludas, mert ahol el van görbülve a perem, ott a festék is sérült, látszik az odafeszgetett szerszám nyoma. Egy ilyen felni 10-12 ezer Ft bontottan... Vészesen közeledünk a gazdasági totálkárhoz... Megpróbálom előbb megjavíttatni, hátha...

Ettől függetlenül a motor más részén egyelőre nem láttam Mekkmester keze nyomát, mint például a kis Peugeot esetén, ahol nem volt egy ép műanyag fül a hozzáértő szerelésnek köszönhetően, itt ilyenek nincsenek, sőt a mosás után szinte minden galvánozott részlet szépen csillog :)

A bejegyzés trackback címe:

https://wannabemotoros.blog.hu/api/trackback/id/tr9914234007

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.